NETFILM_logo_web.png

Pedagogové odpovídají:

Jak hodnotíte práci s filmy?

Filmy jsou zpracovány skutečně jako preventivní a důmyslně orientovaná vzdělávací aktivita pro žáky. Mají svůj opodstatněný smysl (vztahy, rodina, informace o sexuálním životě a následky).

Skvěle, jsou dětem blízké - nenáročné na jejich práci.

 

Zatím jsem žákům pustila film Mezi stěnami - pracovalo se mi velmi dobře, film hodnotím jako zdařilý.

 

Pracovala jsem pouze s filmem Jakub, velice pěkně zpracované aktuální téma, které oslovilo žáky druhého stupně a vedlo k zajímavé diskuzi.

 

Filmy jsou užitečné v tom, jak propojují skutečné příběhy s filmovými. Pracuje se s nimi díky tomu dobře.

Filmy krásně mapují jednotlivé problematiky. Zjednodušují práci v předání tématu žákům, o kterém pak diskutujeme.

 

Velmi dobře, žáci byli schopni prakticky pochopit role agresor - oběť, příčiny a možné následky vyplývající ze šikany.

Práce s filmovým materiálem je pro žáky vždy zajímavá.

 

Díky velkému množství materiálu se mi pracovalo dobře.

 

Dobře, vše je hezky připravené, využili jsme i kvíz.

 

Po zhlédnutí filmu žáci odpovídají na stanovené otázky, které je vedou k zamyšlení nad chováním aktérů filmu. Film rád používám při probírání promiskuity a pohlavních chorob. Naučné.

Filmy krásně mapují jednotlivé problematiky. Zjednodušují práci v předání tématu žákům, o kterém pak diskutujeme.

 

Velmi dobře, žáci byli schopni prakticky pochopit role agresor - oběť, příčiny a možné následky vyplývající ze šikany.

Práce s filmovým materiálem je pro žáky vždy zajímavá.

 

Díky velkému množství materiálu se mi pracovalo dobře.

 

Dobře, vše je hezky připravené, využili jsme i kvíz.

 

Po zhlédnutí filmu žáci odpovídají na stanovené otázky, které je vedou k zamyšlení nad chováním aktérů filmu. Film rád používám při probírání promiskuity a pohlavních chorob. Naučné.

 

Dobře, film je akorát dlouhý, aby žáci neztratili zájem. 

Výborně. Oceňují jak ja bonusy k filmům, tak zpracované autodidakty.

 

S filmem se mi pracovalo dobře, protože je z autentického prostředí mých dětí. Pracuji v dětském domově a většina dětí je právě z Havířova.

 

Film Jakub je velmi poutavý, hlavní postavou je kluk, což vnímám jako plus (často si žáci myslí, že domácí násilí je páchané jenom na manželce). Struktura filmu je výborná, popis postav, rodinná situace, rozdíl v chování otce k synovi a dceři....

 

Je to jeden z nejlepších výukových filmů na téma šikana

 

Výborně. Časově jsme vše zvládli, děti spolupracovaly podle námětů na diskusi.

Metodika i samotný film jsou výborně zpracovány a výborně se hodí do hodin Občanské nebo Výchovy ke zdraví, líbí se mi rozdělení filmu na jednotlivé etapy - samotný film a preventivní hry.

 

Fungoval preventivně, v průběhu jsem film zastavovala ptala se, jak si myslí, že by se jednotliví účastníci měli zachovat, hodnotili jejich rozhodnutí, předvídali, jak bude film pokračovat. Po shlédnutí jsme vedli diskuzi.

© 2020 NETFILM.CZ